بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صفر بر صفر به سود سایه استقلال!/دربی78 هم مساوی شد

http://upload7.ir/imgs/2014-01/28593472019262867450.jpg

همانطور که قبل دربی 78 در طی مطلبی نوشته بودیم هواداران نباید از بازی دفاعی و بسته استقلال و تاکتیکی که امیر قلعه نویی با توجه به کمبودی که قلعه نویی بابت در اختیار داشتن بازیکن بزرگ و موثر دارد،انتقادی داشته باشند و کسب یک امتیاز در این دیدار یعنی حفظ کردن اختلاف امتیازتش با پرسپولیس و نزدیک شدن بیشتر به قهرمانی در لیگ سیزدهم.
مع الوصف؛استقلالی ها با توجه به نداشتن  سه بازیکن خود نسبت به دیدار دور رفت به مصاف پرسپولیسی رفته بود که نه تنها بازیکنی را از دست نداده بود بلکه با محمد مسلمان و یکی دو بازیکن دیگر نیز خود را تقویت کرده بود.
امیر قلعه نویی روی کاغذ تیمش را با سه مهاجم 4.3.3 به زمین فرستاده بود،اما عملا در زمین شاهد یک سیستم دفاعی که بیشتر به 4.5.1 شبیه بود،بازیکنان استقلال آرایش پیدا میکردند.
در خصوص مسائل فنی اصلا حرفی برای گفتن وجود ندارد جز بازی درگیرانه و بسیار محکم تیموریان که بدجوری روی مخ پرسپولیسی ها سورتمه می رفت!
تیموریان یک تنه خط هافبک پرسپولیس را از کار انداخته بود و این تیم مجبور به بردن توپ به کنارها شده بودند که به جز یکی دو مورد که موفق به دور زدن مدافعین کناری استقلال شدند،کاملا در دو جناح بسته شده بودند!
تنها نکته با اهمیت و بسیار امیدوارکننده این دربی برای استقلالی ها بازی بسیار روان،خونسردانه ساموئل که توام با دوندگی های فراوان بود،خیلی به چشم می آمد.
به نظر ما مسئولین انتخاب بهترین بازیکن زمین باید ساموئل را در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب میکردند.
نمایش ساموئل با اینکه در این دیدار زیاد به چشم ببیندگان تلویزیونی وهواداران داخل ورزشگاه نیآمد،اما آنقدر در پست جدیدش خوب و روان بازی کرد که بی شک استقلالی ها بابت رفتن جواد نکونام از این به بعد باید خوشحالم باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,دربی 78,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com